BerbyelvaNyheter

Velkommen til middagsfest Jugærbua

🎣🍽️ Middagsfest på Jugærbua i Berby 🍽️🎣

Fredag 22. mai kl. 18:00 samles vi på Jugærbua i Berby til en hyggelig kveld før sesongstart 23. mai kl. 04:00.

Dette har blitt en fin tradisjon, og vi håper så mange som mulig ønsker å være med på en sosial og hyggelig kveld sammen med gjengen 😊

For at kokkene våre skal kunne planlegge maten best mulig, trenger vi bindende påmelding.

💰 Pris: 200 kr per person

📅 Frist for påmelding: 19. mai

📲 Meld deg på  via SMS til Ragnar tlf 416 75 381 eller Raymond tlf 976 96 079 

Vi gleder oss til en hyggelig kveld med god mat og godt selskap!

Hilsen Elveutvalget